loading...

آهنگِ بازی

راهنمای مبتدیان 1.همیشه پیامهای بازشو را روی صفحه بخوانید. آنها معمولاً حاوی اطلاعات مربوط به داستان و عواملی هستند که می توانند در پیشرفت آن تأثیر بگذارند. 2. آموزش ها بهترین مقدمه در موضوع مکانیک

AlirezV بازدید : 121 1400/01/28 نظرات (0)

راهنمای مبتدیان

1.همیشه پیامهای بازشو را روی صفحه بخوانید. آنها معمولاً حاوی اطلاعات مربوط به داستان و عواملی هستند که می توانند در پیشرفت آن تأثیر بگذارند.

2. آموزش ها بهترین مقدمه در موضوع مکانیک بازی هستند. شما می توانید قسمتهای منفرد را حذف کنید ، اما باید آن را فعال نگه دارید تا بتواند در مورد تمام مواردی که قرار نیست در ساعات اولیه کمپین به آنها توجه کنید ، به شما اطلاع دهد.

3. نقاط نفوذ خود را عاقلانه خرج کنید ، به یاد داشته باشید که ، برای مثال ، کنترل کامل یک منطقه در مراحل اولیه بازی مهمتر از اختصاص فرمانده به یک واحد است.

4- هر زمان که لازم بود به چیزی فکر کنید یا اطلاعاتی را بخوانید ، بازی را متوقف کنید. در هنگام مکث به واحدهای جداگانه سفارش دهید.

5. کلیدهای میانبر را یاد بگیرید. نبرد در زمان واقعی انجام می شود ، بنابراین این تنها راه استفاده بیش از حد از مکث فعال است.

👇بقیه آموزش👇......

6. استعمار به انرژی زیادی نیاز دارد. اگر تعادل انرژی شما منفی است یا منبع تغذیه قابل توجهی ندارید ، سعی در استعمار یک سیستم جدید نکنید.

7. هرگز برای توسعه امپراتوری خود از نظر فناوری متوقف نشوید. بودجه از انجام تحقیقات ، که پایه و اساس فتح کهکشانی است ، رنج نمی برد.

8- همیشه از سیستم های همسایه تحقیق کنید. جمع آوری داده ها عامل مهمی است که پشت کشف منابع و موارد خاص قرار دارد.

9. هرگز توسعه ارتش خود را متوقف نکنید. اگر امپراطوری های خصمانه متوجه شوند شما قادر به دفاع از یک سیستم نیستید ، از کاهش نفوذ شما دریغ نخواهند کرد.

10. همیشه ناهنجاری ها را بررسی کنید. علی رغم این واقعیت که شما می توانید مردها و کشتی ها را از دست دهید ، آنها به شما امکان می دهند قوانین مربوط به کهکشان را کشف کنید ، غیر از این است که در غیر این صورت مشخص می شود.

11. در ابتدای بازی فقط با کسانی که به شما اعلان جنگ می دهند جنگ کنید. اگر زیرساخت کارآمد نداشته باشید ، جنگ می تواند شما را خراب کند.

جغرافیا
1. اگر در کهکشان نقشه سیستمی با رنگ خاکستری نمایش داده شود ، به این معنی است که همه سیارات را بررسی نکرده اید ، یا بدتر از آن ، هیچ یک از آنها را بررسی نکرده اید. برو اونجا

2. نام سیستم نشان داده شده با رنگ سفید به این معنی است که کاملاً کاوش شده است ، در نتیجه ، شما به تمام اطلاعات مربوط به سیارات و منابع موجود در آن سیستم دسترسی دارید.

3. در نمای دقیق کهکشان ، در زیر نام هر سیستم ، می توانید ببینید که چه منابعی در سیارات آن سیستم کشف شده است.

4- گاهی اوقات ذخایر استراتژیک منابع در مکانهایی کشف می شود که قبلاً زیرساخت معدنکاری در آن قرار داشته اید. به همین دلیل ، در ابتدای بازی باید از تمام منابع منابع موجود استفاده کنید.

5- به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب کهکشان مارپیچی شما قادر خواهید بود بین مارپیچ ها فقط در مکان های خاص حرکت کنید.

6. سیستم ها می توانند به گونه ای قرار بگیرند که با پیشرفت تکنولوژی ، منطقه نفوذ دشمن وارد سیستم های شما شود. به منظور جلوگیری از آن ، ایستگاه هایی ایجاد کنید و سیارات را استعمار کنید.

7. شرح هر ستاره را با دقت بخوانید. کلاس آن می تواند به شما بگوید که چه نوع سیاره هایی را می توانید در سیستم انتظار داشته باشید.

8- به عوامل خاص در برخی سیستم ها توجه کنید. برای مثال می توانند به بدنه واحدی که مدت زیادی در آن باقی مانده آسیب برسانند.

صنعت
1. سعی کنید به اندازه کافی نیروگاه در سطح یک سیاره ایجاد کنید تا مطمئن شوید که اعتبار انرژی کم ندارید.

2 هر معدن و آزمایشگاه علمی برای نگهداری به انرژی نیاز دارد ، هرچه ساختمان را بیشتر توسعه دهید ، هزینه ماهانه بالاتر خواهد بود.

3. اعتبارات انرژی از مواد معدنی ارزشمندتر خواهد بود که می توانید مقدار زیادی از آنها را در انبارها ذخیره کنید. سعی کنید مطمئن شوید که درآمد ماهانه زیادی دارید تا تعادل انرژی شما همچنان سودآور باشد.

4- سعی کنید کاملاً از پتانسیل اسلات حاصل از درآمد منفعل آن استفاده کنید.

5. اگر اسلات درآمد منفعلانه ای را ارائه می دهد ، پس از آن بازی به شما در مورد بیکاری در اسلات اطلاع نمی دهد. در مورد سیاره ای که به یک بخش اضافی تعلق دارد ، نیازی نیست نگران آن باشید. اگر این سیاره بخشی از بخش اصلی است ، باید رشد جمعیت را کنترل کنید.

مدیریت
1. در همه سیستم های همسایه پاسگاه های مرزی ایجاد نکنید. هر پایگاه دارای محدوده خاصی است که به شما امکان می دهد مرزهای خود را بدون از دست دادن منابع زیادی گسترش دهید.

2. اگر یک سیاره استعماری در سیستم شما وجود داشته باشد ، می توانید محل استقرار را جدا کنید ، که باعث افزایش درآمد می شود. سیاره های مستعمره هنوز دامنه بیشتری نسبت به ایستگاه های نگهبانی دارند و همچنین منطقه نفوذ شما را افزایش می دهند.

3. هنگام ایجاد بخش ، خوب فکر کنید که دوست دارید کدام سیستم را در آن مشارکت دهید. حذف سیستم ها از یک بخش بسیار گران است.

4- می توانید جمعیتی را در سیاره داده شده جابجا کنید ، تا افراد را به شکافی که در آن یک ساختمان ساخته اید منتقل کنید.

5- اگر یک امپراتوری بیگانه سعی دارد با شما تماس بگیرد ، به یاد داشته باشید که اولین کلمات شما باید بسیار مثبت باشد ، یا حداقل بی طرف باشد. بعداً می توانید اقدامات مختلف دیپلماتیک را انجام دهید ، اما در ابتدا ، بهتر است دشمن نباشید.

6. شما باید در آن امپراتوری ها سفارتخانه هایی تأسیس کنید که از آنها بیشتر ترسیده اید. اگر این کشور دارای فناوری و نظامی قابل توجه است ، بهتر است رابطه خوبی با آنها داشته باشید. سفارت همچنین بر نظر دیگر امپراتوری ها در مورد تمدن شما تأثیر خواهد گذاشت.

7. به یاد داشته باشید که ساختمان مدیریت سیاره سود بیشتری به شکاف های مجاور سیاره می دهد. اطمینان حاصل کنید که آنها را طوری تنظیم کنید که از هر چهار جهت با شیارهای دیگری محاصره شوند. این قانون بیشتر در مورد استعمار اعمال می شود ، زیرا در این هنگام است که می توانید تصمیم بگیرید که ساختمان اصلی را کجا قرار دهید.

8- شما می توانید نام سیارات و سیستم را همیشه تغییر دهید ، این امر باعث می شود ورود به سیستم در اوضاع بسیار راحت تر شود.

9. قبل از اقدام به ساخت مجدد یک سیاره ، ببینید که مازاد غذا در بین ساکنان آن چیست و هر ماه حداقل دو واحد مازاد را تأمین کنید.

10. جمعیت یک سیاره تا زمانی که هر شکاف موجود را پر نکند خود به خود رشد خواهد کرد. اگر یک اسلات پاداش و بدون هیچ گونه ساختمان در آن فراهم کند ، شما نمی توانید pop-up بیکاری را دریافت کنید. اگر اسلات به عنوان مثال هر ماه 2 واحد مواد معدنی ، شما باید یک معدن در آنجا بسازید ، بنابراین خروجی از معدن به پاداش منفعل اضافه می شود. اگر در آنجا نیروگاه بسازید ، این جایزه را از دست خواهید داد.

11. به یاد داشته باشید که بخشها به طور خودکار توسعه می یابند ، اما شما می توانید یک استراتژی خاص برای توسعه آنها انتخاب کنید.

12. فراموش نکنید که اعلامیه رقابت و اعلامیه لوازم دو چیز متفاوت است. مسابقه درآمد ماهانه امتیازات نفوذ را فراهم می کند.

13. ایستگاه های مرزی و نظامی و تونل های فضایی تنها بناهایی هستند که می توانید در خارج از امپراتوری خود احداث کنید.

14. یک کشور حفاظتی فرصتی فراهم می کند تا با امپراتوریهای دیگری که از لحاظ فنی پیشرفته تر هستند ، همگام شود. با این حال به یاد داشته باشید که پس از تحقیق در بیش از 40٪ از فناوری محافظ خود ، جایگزین آنها می شوید - در چنین شرایطی ، تنها راه جدا شدن از استاد خود جنگ است.

پژوهش
1. هنگام انجام تحقیق سعی کنید ساختمان ها را نیز توسعه دهید ، بنابراین کارایی بیشتری خواهند داشت.

2. شما برای حذف موانع موجود در سیاره های بیگانه به فناوری های خاصی نیاز دارید.

3. هنگام انتخاب تحقیق برای انجام ، به مواردی که می توانند درآمد ماهانه قابل توجهی از تأثیر را تأمین کنند ، توجه کنید.

4. بهترین راه برای افزایش ظرفیت انبارها توسعه فناوری های مربوط به این امر است.

5- هنگام ساختن یک امپراطوری ، به یادداشتهای مربوط به وضعیت بنشینید. اگر می خواهید یکی از مأموریت های خاص را انجام دهید ، یا در حال جمع آوری اطلاعات در مورد تمدن تازه کشف شده هستید ، می توانید تحقیقات اساسی را برای مدتی متوقف کنید.

6. به یاد داشته باشید که ماموریت های ویژه محدودیت زمانی دارند. اگر می خواهید پاداش های اضافی دریافت کنید ، بهتر است برخی منابع را برای کشتی های تحقیقاتی بیشتر هزینه کنید.

7. پس از بررسی سیاره ای که قصد استعمار آن را دارید ، باید ناهنجاری های کشف شده در سطح آن را بررسی کنید ، تا حتی امکان استعمار وجود داشته باشد.

8- به یاد داشته باشید که می توانید تعداد کمی دانشمند اضافی استخدام کرده و آنها را به کاری اختصاص دهید که بتواند از توانایی بالقوه آنها به طور کامل استفاده کند.

نظامی
1. برای به دست آوردن کشتی های جنگی بهتر ، باید Spaceport را ارتقا دهید و ماژول های مورد نیاز را در اختیار آن قرار دهید.

2. به لطف فن آوری های جدید ، شما می توانید کشتی های جدیدی را طراحی کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. شما قادر هستید کشتی های خود را بین تجهیزات مجهزتر اما گرانتر و ارزانتر اما کارآمدتر متعادل کنید.

3- برای دستیابی به تنوع واحدها ، از تجهیزات و سلاح های مختلف استفاده کنید.

4- نگهداری ارتش های زمینی ارزان است ، بنابراین باید به طور پی در پی تعداد آنها را افزایش دهید و با پیشرفت بازی تجهیزات اضافی برای آنها فراهم کنید.

5- به یاد داشته باشید که واحدها پس از استخدام یک رهبر دسته ، واقعاً موثر می شوند.

6. موثرترین سلاح ها سلاح هایی هستند که از سپر و زره پوش حریف چشم پوشی کنند.

7. ایستگاههای مداری را در ورودی بخشهای مرزی ، ترجیحاً نزدیک به یکدیگر قرار دهید. در صورت وجود سیستم ها و ساختمان های مهم تر ، باید چند قلعه در اطراف خود بسازید (به عنوان مثال در نزدیکی سیاره خانه).

8- هر سطح کیهان بزرگ حداکثر حد واحدها را 1 افزایش می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام، من علیرضا متولد ۷۷ هستم و اگر خدا قبول کنه از ۹ سالگی گیمرم، این وبلاگ برای معرفی یا بحث درمورد بازی های کامپیوتری ساختم، و همین جا اعلام میکنم که مطالب رو تا حدودی با سلیقه خودم قاتی کردم و از همراهی و نظرات شما خوشحال میشم. (هر کس هم به همکاری در امور وبلاگ علاقه داره، ‌اعلام کنه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,390
  • بازدید کلی : 4,591